جمله من!

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
جمله من!
ن : ღadminبارونღ ت : چهار شنبه 8 خرداد 1392 ز : 9:38 | +

جمله ای که خودم خعلی قبولش دارم!

کیا قبول دارن؟تو نظرات بگید!

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر.
شخصیت من چیزیه که من هستم،
اما برخورد من بستگی داره به اینکه

” تو ” کی باشی…



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت1:24---3 مرداد 1392
بدجور قبولش دارم

مرجان
ساعت11:57---13 خرداد 1392
قبول

شاپرک
ساعت15:21---11 خرداد 1392
آورین

فاطمه
ساعت21:33---9 خرداد 1392


خعععلی جملتو قبول دارم
عالی بود


anita
ساعت19:15---9 خرداد 1392
kamelan moafegham

...N...
ساعت10:47---8 خرداد 1392
خعععلی جملتو قبول دارم
عااااااللللییییی بود
ممنون
به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، اس ام اس (گلچین)، متفرقه، گوناگون، ،
:: برچسب‌ها: مطلب, طنز, اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , جوک, پیامک طنز, خنده دار, بارون, باران, انتظار, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com